Payroll - vedení mzdové a personální agendy

Při využití služby Payroll převezmeme veškerou administrativní, mzdovou a personální agendu,  a Vy se tak můžete soustředit na rozvoj vlastního podnikání.  My se staneme subjektem, který s pracovníky řeší kompletní agendu plynoucí ze zaměstnaneckého vztahu. Administrativu, platy, nájem, výpočetní techniku, účetní programy, archivační nástroje, školení a další vzdělávání mzdových pracovníků můžete nechat na nás. Možnosti vedení mzdové agendy: 1. Vedení mzdové agendy formou agenturního zaměstnávání. V tomto případě jsou všichni přidělení pracovníci po celou dobu spolupráce našimi zaměstnanci.  Spravujeme za vás veškerou administrativní agendu včetně uzavření pracovního poměru, tak jako v případě agenturní zaměstnávání (@Temporaryhelp, @Personnel leasing). 2. Vedení mzdové agendy, kdy pracovníci jsou zaměstnanci Vaší společnosti. Naší úlohou v tomto případě je připravit výpočet mzdy pro každého pracovníka, podklady pro zaúčtování mezd, výpočet  pro odvody zdravotního a sociálního pojištění v souladu s platnými předpisy, výpočet pro odvod záloh na daň z příjmu, příprava výplatních pásek jednotlivých zaměstnanců, potvrzení zaměstnání a příjmů pro potřeby finančních institucí, apod. Připravíme Vám veškeré mzdové podklady tak, abyste je mohli hned přeposlat zaměstnancům a patřičným institucím.  V případě zájmu lze tato služba rozšířit o personální agendu. Můžete na nás delegovat uzavírání pracovněprávních vztahů, lékařské prohlídky, BOZP, žádanky, přihlášky, apod. Výhody: snížení nákladů s vedením personální a mzdové agendy, navýšení počtu zaměstnanců, aniž by došlo k překročení interních limitů v určitých odděleních, zajišťujeme veškerou komunikaci a jednání se státními orgány, tj. zdravotními pojišťovnami, ČSSZ, úřadem práce, apod., garantujeme správnost, důvěrnost a hlavně diskrétnost při zpracovaní dat a termínů,  zajišťujeme archivaci všech dokumentů a dat v souladu s platnou legislativou, sledujeme za Vás novelizace všech souvisejících zákonů a jejich uvedení do praxe.
+420 7777 123 60 info@beavitam.cz  
ZPĚT ZPĚT ONLINE REGISTRACE ONLINE REGISTRACE ONLINE REGISTRACE ONLINE REGISTRACE ONLINE REGISTRACE ONLINE REGISTRACE Pobočka Praha  Beavitam s.r.o.    Komunardů 1091/36,  17000, Praha 7 Provozní doba:  pondělí - pátek 08:00 - 11:00     13:30 - 16:30 Tel:      +420 7777 123 60  email:  info@beavitam.cz  web:    beavitam.cz        jobsiko.com Adresa sídla / Fakturační adresa: Beavitam s.r.o.  Komunardů 1091/36, 17000, Praha 7       IČO: 04965256  Zapsán v OR: C 256337 vedená u Městského soudu v Praze  Povolení ke zprostředkování zaměstnání: ČJ.: UPCR-2018/50193/6 / UPCR-2018/50194/7 Pojištění záruky pro případ úpadku agentury práce: 0013888390, ČPP, a.s.   ©Copyright 2018 - Beavitam s.r.o. beavitam.cz & jobsiko.com; All rights reserved.   Kontakty:
úvod > pro firmy > payroll